Suchen Menü

@brösmeli

guete morge! ha geschtert de marco-kinderwage bstellt, mi aber no nit für e kauf verpflichtet - im neue babywalz-lade hän sie kaine uf lager ka zum luege/probiere. in 8-10 däg sötti dr wage glieferet wärde ;-) falls du in dr nächschte wuche mol mit em wage unterwägs bisch und könntisch probiere, wo du e paar träppe mit däm uffe/abe kasch und du mir das könntisch sage, wäri das genial. ich dänng ob ich dr marco-wage kauf, hängt numme no vo däm ab! euch en schöne sunntig! glg véro
Bisherige Antworten

@véro

hoi du
grad geschter sind mir mit dem ding unterwägs gsi go poschte. :-) weiss nöd, öb ich das innerhalb vo dä nächschte wuche chann usprobiere, da ich ja so grausam ischias-problem han im momänt. dä wage nur scho so schiebe isch zur ziit ä tortour.... :-/ falls ich aber plötzlich doch wieder sötti fit sie, mach ich das gern für dich!!!! versproche! glg ariane

Re: @brösmeli

hallo! das tönt rächt schmärzhaft... muesch wägem ischias-problem öppis mache/in d'physio? gueti besserig! und stress di nit wägem kinderwage ;-) glg véro

Re: @brösmeli

...bin bim osteopath gsi und i de akupressur. jetzt hani i de ohre so akupunktur-steinli wo söttet öpis bewürke und zudem mueni salbe. isch echli besser, aber halt nonig guet. und wiiterhin wieder id therapie. abwarte und tee trinke... *rolleyes* :-) lg ariane
Meistgelesen auf 9monate.de
  • Ringelröteln

    Ringelröteln sind eine weltweit vorkommende Infektionskrankheit, die durch Viren verursacht wird. In den Industrieländern infizieren sich etwa 60 bis 70 Prozent der Bevölkerung im... → Weiterlesen

Diskussionsverlauf
Rat und Hilfe zur Bedienung
Übersicht aller Foren

Mit der Teilnahme an unseren interaktiven Gewinnspielen sicherst du dir hochwertige Preise für dich und deine Liebsten!

Jetzt gewinnen